Orvosi viccek



Orvosi viccek

 

Az orvos odamegy a beteghez:
 - Uram, legyen erõs, van egy rossz, és egy még rosszabb hírem. Melyikkel kezdjem?
 - Hát, mondja a rosszat!
 - Önnek már csak 24 órája van hátra.
 - Jézusom...! Ezek után mi lehet rosszabb hír??
 - Az, hogy már tegnap óta keresem magát!
******


A nõgyógyász bekérette a város összes kurváját kivizsgálásra.Egy arra járó öreg néninek szemet szúrt az utcáig érõ sor, odatipegett, és megkérdezte a sor végén álló lányt:
 - Mondd, kislányom, miért álltok ilyen sokan sorba? Talán ingyen osztanak valamit?
 - Igen, mamikám, cukrot.
 Végre sorra kerül a mami, az orvosnak leesik az álla a csodálkozástól:
 - Hát maga mire vár itt?
 - Hát, fiacskám, igaz, hogy öreg vagyok, meg fogam sincs, de azért én is szívesen elszopogatok néhányat!
******


- Doktor úr, engem senki sem vesz komolyan.
 - Na, ne vicceljen ! 


******


- Rosszul alszik?
 - Nem.
 - Alkoholt fogyaszt?
 - Egyáltalán nem.
 - De dohányozni csak szokott?
 - Igen, de csak ritkán.
 - Na, végre valami. Akkor kínáljon meg egy szállal! 


******


- Béla bácsi, az ön napjai meg vannak számlálva.
 - Jézusom... Nem tud valami bíztatót mondani?
 - De igen. Hajrá, Béla bácsi! 


******


Elmegyógyászok egymás közt:
 - Mondja, kolléga úr, mibõl állapítja meg, hogy a páciens normális-e?
 - Különféle kérdésekbõl. Ha akarja, önön is kipróbálom.
 - Jó!
 - Tehát, ön mit gondolna, ha azt érezné, hogy két kar szorosan a nyaka köré fonódik?
 - Azt, hogy egy bûnözõ tört be a lakásomba, és meg akar ölni.
 - Nagyszerû. Mire gondolna, ha az ágyában egy meleg, puha test a testéhez simulna?
 - Biztosra venném, hogy a házvezetõnõm tett oda egy melegvizes tömlõt.
 - Remek. Végül egy találós kérdés: szoknyát hord, és az utcán mindenki utána fordul. Mi az?
 - Mi lenne? Természetesen egy skót!
 - Nagyon jó, ez a helyes válasz! Látja, ön normálisan gondolkodik. De hallaná csak, milyen válaszokat adnak ezekre a kérdésekre egyes betegek! 


******


– Melyik a leghosszabb evõeszköz?
 – ???
 – Az infúzió. 


******


A mûtõbõl hallatszik:
 -Jobb amput!
 BUMM!
 -Mondom LáB!
 BUMM! 


******

 
– Doktor úr, segítsen rajtam, minden éjjel bokszolok álmomban.
 – és reggel úgy ébred mintha összeverték volna?
 – én nem, doktor úr, csak a feleségem...


 ******

Egy nõ panaszkodik a pszichológusnak.
 – Tudja doktor úr, van egy dolog, amitõl nagyon rettegek.
 – Igen és mi lenne az?
 – Az, hogy fiatalon fogok meghalni!
 – Na de asszonyom, magának ettõl már nem kell félnie. 


******


– Mondja, doktor úr, nem tudna az én orromból egy formás, kis piszét csinálni?
 – Egyet? Akár hármat is! 


******


- Hol az új beteg, akit elütött az úthenger?
 - A 17-es, 18-as, 19-es szobában, doktor úr. 


******


- Meddig operálunk még, professzor úr, szegény betegbôl már alig maradt valami...
 - Operálunk? Hát nem boncolunk? 


******


Nõvérke a fekvô beteghez:
 - Hármaska, legyen szíves, keljen fel és ugráljon egy kicsit!
 - De miért?
 - Elfelejtettem az orvosságot fölrázni, mielõtt beadtam. 


******


A fiatal hölgy izgatottan ront be a nõgyógyász rendelôjébe:
 - Doktor úr, baj van, beszorult a vibrátorom.
 Az orvos megvizsgálja, majd ezt mondja :
 - Van egy rossz hírem, meg egy jó.
 - Kezdje a rosszal!
 - én sem tudom kipiszkálni ezt a masinát.
 - és mi a jó?
 - Elemet tudok benne cserélni... 


******



Az apa kinn ül a váróteremben és várja, hogy megnézhesse az újszülöttet.
 Egyszercsak beront a nôgyógyász, odanyújtja a gyereket, de az utolsó
 pillanatban visszarántja, a lábánál fogva hozzácsapkodja a falhoz, ledobja
 a földre, ráugrál, dekázgat vele egy kicsit, majd egy bombagólt lõ az
 íróasztalba. Majd végül odakiáltja a ledöbbent apának:
 - Elnézést uram, csak vicceltem! Halva született...
Doktor az újdonsült anyának a szülés után: 
– Gratulálok, gyönyörû kislánya született!
 – Kislány? Nekem azt mondták fiam lesz.
 – ó, bocsánat, akkor rossz helyen vágtam el... 


******


Fogorvosnál:
 – Doktor úr, kérem, mielõtt hozzá tetszene fogni, lenne egy szerény kérésem.
 Tessék nekem is adni egy fogót.
 – Adok szívesen, ha ez megnyugtatja, de minek?
 – Hogy védekezni tudjak


******


A pszichiáternél új beteg jelentkezik be.
 - Doktor úr, állandóan kutyának képzelem magam. Többnyire bernáthegyinek.
 - Hm, dõljön le a kanapéra!
 - Na, de doktor úr, nekem nem szabad felmennem a kanapéra! 


******


- Doktor úr, biztosan megjavul a látásom, ha sok sárgarépát eszem?
 - Asszonyom, látott már maga szemüveges nyulat? 


******


Egy fiatal asszony elmegy a nõgyógyászhoz, s megkéri, segítsen rajta mert
 berepült egy darázs a "lyukon" s zavarja, hogy ott benn röpköd. A nõgyógyász egy igen intim
 kúrát javasol, õ bekeni a farkát egy speciális folyadékkal, s arra majd rátapad a rovar.
 A hölgy belemegy, de mikor az orvos már ötödszörre tolja be, és húzza ki, figyelmezteti,
 hogy nem errõl volt szó. Erre a nõgyógyász:
 - Stratégiát változtattam, inkább lelövöm. 


******


Megy az urológushoz egy fazon, hogy valami nagyon szúrja a végbelét.
 A doki gumikesztyût ragad, s elkezd kotorászni a páciensben. Egyszer
 csak a kezébe akad valami, s ö, miután kihúzta, döbbenten konstatálja,
 hogy egy szál rózsa. Mire a beteg:
 - Ezt Neked hoztam, Te szép kékszemü... 


******


Az orvos fogja a beteg csuklóját és fejcsóválva a bajsza alatt ezt dörmögi:
 - Vagy az órám állt le, vagy a beteg halt meg... 


******


– Doktor úr – mondja a beteg a szemorvosnak –, ma reggel észrevettem, hogy az egyik szemem olyan, mint a másik
 . – Valóban? – kérdezi a szemész. – és melyik? 


******


– Doktor úr! Az öcsém megbolondult. Kacsának képzeli magát!...
 – Uram, ez esetben be kell szállítani egy elmegyógyintézetbe.
 – De doktor úr! Nekem kínai vendéglõm van. Nem mondhatok le a kacsatojásokról! 


******


– Doktor úr, már két éves házasok vagyunk, már mindent megpróbáltunk a férjemmel, de a házasságunknak még mindig nincs gyümölcse.
 – Jó majd megpróbálok segíteni. Vetkõzzék csak le, lelkem!
 – Jaj ez nem megy! Tetszik tudni, doktor úr, én azért mégis azt szeretném, ha az uramtól lenne! 


******



– Látják, kérem? – magyaráz egy röntgenfelvételt a professzor a medikusoknak.
 – Ez a beteg erõsen sántít, mert az egyik lába négyszázharmincöt milliméterrel hosszabb, mint a másik. Halljam, ön mit tenne ilyen esetben? – fordul az egyik orvostanhallgatóhoz.
 – én is sántítanék, professzor úr. 


******


- Professzor úr! Igaz, hogy ön veri a feleségét?
 - Nem igaz, még nem vagyok professzor, csak egyetemi docens. 


******


Az orvost kérdezi egy barátja, hogy hova siet?
 – Képzeld már két hete járok egy beteghez.
 – Szegény, és mi a baja?
 – Nem tud fizetni. 


******



– Önnek tehát az a panasza, hogy álmában beszél. Szerencsére egyedül lakik, nem zavar senkit.
 – és a kollégáim az irodában, doktor úr?! 


******


Operáció után a beteg arra ébred, hogy egy barátságos arc hajol föléje. Örvendezve eszmél:
 – Fõorvos úr, drága fõorvos úr, hát sikerült a mûtét?
 A kedves arcú férfi így felel:
 – A mûtét sikerült, de én Szent Péter vagyok. 


******


– Valami nagy baj lehet velem, doktor úr, valami földöntúli sugárzás vagy mi támadhatott meg...
 Ahány kutyával csak találkozom az utcán, mind odarohan hozzám, nyalogatják a kezemet...
 Néha még a macskák is... megszagolnak messzirõl...
 – Hm. Próbált már késsel-villával enni? 


******


A sebész bemosakszik, majd a mûtõsnõ felé fordul:
 – Alkoholt kérek.
 – Na de professzor úr, igazán megvárhatná vele a mûtét végét! 


******


Adatfelvétel
 – Dohányzik?
 – Nem, doktor úr, köszönöm, inkább innék valamit. 


******


Fülorvosnál
 – Kérem, fõorvos úr, a jobb fülemre szinte alig hallok az utóbbi idõben.
 – Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, uram, de ezen már nem lehet segíteni. Ez a kor, kérem.
 – Na de a jobb fülem öregebb, mint a bal?! 


******


Körzeti rendelõintézetben
 – Hû, de tetszik nekem az a kis fogorvosnõ!
 – Hát uram, próbálkozzék meg vele, úgy tudom, még lány.
 – Na de hogyan merjek közeledni egy nõhöz, akinél már annyi férfi hagyta ott a fogát?! 


******


Két fakír heverészik szögekkel kivert ágyon. Felugrik az egyik:
 – Te jó ég, majdnem elfelejtettem, hogy fogorvoshoz vagyok bejelentve!
 Megszólal sóváran a másik:
 – Ja, ha te halmozni akarod az élvezeteket...
Maris néni visszamegy az orvoshoz, és megkérdezi.
 - Hogy is mondta, doktor úr, kagyló, csiga...?
 - Nem, nem, Maris néni: RÁK! 


******


Az orvos odamegy az ágyban fekvõ beteghez:
 - Uram, van egy rossz, és egy jó hírem. Melyikkel kezdjem?
 - Mondja a rosszat!
 - Önnek már csak 24 órája van hátra.
 - úristen... és mi a jó hír...?
 - Látja ott azt a kis szõke ápolónõt? Tegnap végre sikerült lefektetnem! 


******


A fogorvoshoz új beteg érkezik. Az orvos beülteti a székbe, ránéz, egyre figyelmesebben nézi,
 azután felderül az arca:
 – á, van szerencsém! Ön bírságolt meg tegnap, mert tilosban parkoltam? 


******


– Mondja asszonyom, hogy hatottak a férjére az elõírt serkentõk?
 – Ne is mondja! Amikor az elsõ tablettát belecsempésztem a levesébe, elrakta az újságot. Amikor a másodikat is bekanalazta, gyengéden arra kért, üljek mellé, s aztán a harmadikat is lenyelte, jaj doktor úr, hát szóval megtörtént...
 – De hiszen azt akarta, asszonyom.
 – Igen, de nem a vendéglõben... 


******


Két ágyszomszéd beszélget a kórteremben.
 – Maga miért került be?
 – Infarktus. és maga?
 – én is infarktus.
 – Hm. és mit mondanak a dokik, mitõl kapta?
 – én attól, hogy ígéretem ellenére nem hagytam abba a dohányzást... és maga?
 – én attól, hogy nem kaptam meg a beígért dohányt. 


******


– Azért hoztam el Önhöz a férjemet, professzor úr, mert azt mondják, Ön kiváló diagnoszta.
 Csak azt szeretném megkérdezni: ön még sohasem tévedett? Annyi esetet hall az ember,
 hogy valakit vese bajjal kezeltek, és mégis a tüdõrák vitte el...
 – Sose aggódjon, asszonyom! Akit én vesebajjal kezelek, az vesebajban is hal meg.

0 Response to "Orvosi viccek"

Megjegyzés küldése